HAN FÅR MIG ATT SMÄLTA

Ett försök att jogga tillsammans med min fars alldeles för mysiga och charmiga byracka, Leon, resulterade i en angenäm springtur i morse. Han har tydligen inte alls förstått grejen med att jogga lite lugnt och lever utifrån devisen "allt eller inget". Jag finner mig dock i situationen och springer på. Byrackan är trots allt alldeles för oemotståndlig.

Inleder min sista sommarjobbsvecka imorgon och ska fira med hembränt nästa helg. Dock inte hembränt på literdunk. Har fått ett aningen mer sofistikerat - men hemlagat - plommonvin som verkar spännande.

Och MacBooken och iPoden som jag fått från Mecenat för att marknadsföra Apples produkter har anlänt. Hoppas att någon mer än jag går igång på produkternas snygghet. Utseendet och förpackningarna kommer troligtvis att vara mina starkaste säljargument. Någon har verkligen tänkt till.


Och nu har jag oficiellt blivit en sån där husdjursinnehavare som stolt visar upp bilder på sina djur för allt och alla.


Kommentarer
Postat av: Emma

Men hallå, om nu utseendet var så fantastiskt, varför inte ge oss en bild på det?? Hoppas du har en bra sommar! Kramar!

2009-07-13 @ 18:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0