HEJ PÅ ER!

Och ett stort ursäkta för att jag är en dålig bloggerska. Det finns så mycket mysiga saker att göra under sommaren. Till exempel att baka smulpaj, ligga vid en sjö tillsammans med S, läsa spännande sommardeckare, jogga, kasta boll med Leon, desperat försöka att få bruna ben, dricka öl ut immiga glas på uteserveringar och trä smultron på grässtrån bara för att det ser så idylliskt ut.

Har jobbat min sista dag idag och kan inte annat än konstatera att det är rätt skönt. Ser fram emot två veckors ledighet nu. Och om två veckor idag börjar jag min praktik på NPP Reklam. Tur att två veckor går ganska fort. Och att jag har hela två veckor att ägna på åt ovanstående.








Kommentarer
Postat av: Anna

2009-07-21 @ 20:49:15
URL: http://antzi.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter riktigt härligt! Hoppas allt funkar bra på din praktik! Hur länge ska du vara där?

Nej, jag har inget namn än, har inte känt efter vad hon är för en, men en hon är hon iaf.

2009-07-21 @ 20:50:14
URL: http://antzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0