I'm back!

Nu har jag äntligen återvänt till livet efter en helg i förkylningens och feberns tecken. Jag har tagit ett ordentligt grepp om kurslitteraturen och hällt upp en kopp med riktigt varmt te så att jag inte ska hosta så mycket.

Det går mindre bra. Hur mycket jag än läser så får jag liksom inte riktigt in det i huvudet. Håller tummarna för att det lossnar så småningom.

Har förresten fått veta att provtrycket på amår-katalogen kommer imorgon. Jag är fruktansvärt nervös och kommer troligtvis att gråta krokodiltårar om den inte blir som jag hoppats på. Håll tummarna!

Nu ska jag tillbaka in i den täta dimman av marknadsstrategier.

Utlovar dock en reklamfilm lite senare.

Kram
/T

Kommentarer
Postat av: Jenny

Allt blir nog bra ska du se. Jag vet att du är jätteduktig på allt som har med amår-katalogen att göra s¨oroa dej du inte för det. Kurslitteraturen blir också det bra. vi går igenom allt inför både tentaplugg och projektarbete. Vi är ju tillbaka till vår trio igen. känns riktigt bra. =) lycka till thess och förlåt att jag smittade dig. kram

2009-01-27 @ 08:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0