Idag

Ingen skola förrän på måndag igen. Jag njuter över det men har samtidigt en lång lista med grejer som ska göras till amår. Jag och Rebecca ska ägna hela eftermiddagen åt detta så förhoppningsvis är listan lite kortare ikväll.

Ha en fin dag så hörs vi lite senare!

Förresten. Jag vill ju ha en hund. Låter inte detta bra?

Otroligt trevlig jack russel tik lämnas på foder till seriös aktiv person/familj.
Hon är otroligt snäll, barnkär, lydig utomhus, sover hela nätterna och så gott som rumsren. Uppför sig trevligt och har lätt att lära. Om ni är intresserade maila mig då information om er och hur ni bor, hur ni arbetar, vad ni tänker er med hunden.


Kommentarer
Postat av: Emma

Wow! Det låter ju perfekt Therése!!!

Du vet att jag stöttar din vilja.. ;)

Kram

2009-01-15 @ 21:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0