Gladpackad

Hej på er!
Först efter min semesterresa till Spanien förstår jag varför folk faktiskt plastar in sina resväskor. Jag har inte riktigt förstått vitsen med det tidigare. Först och främst är jag ganska bra på att shoppa, rejält bra rent ut sagt. Dock shoppade jag inte så fruktansvärt mycket under denna resa och jag packade inte heller ner allt jag shoppat i resväskan. Gummistövlarna som jag fyndade fick faktiskt åka i handbagaget (pga platsbrist i resväskan). TROTS DETTA upptäckte jag att resväskan spruckit när vi kommit fram till flygplatsen i Malagá. Jag hetspackade ner tro rejält stora apelsiner i resväska och fick sätta mig på den för att få igen den. Jag hävdar bestämt att sprickan uppstod under flyresan ner men att jag inte upptäckte den förrän väskan var fullproppad med min packning. Väl på flygplatsen fick vi den ljusa idén att jag skulle plasta in resväska i sån där gigantisk gladpack som de har på flygplatserna. Nästa flygresa lovar jag att inte håna inplastade resväskor. Det finns säkert fler än jag som proppar resväskorna så fulla med apelsiner så att de spricker....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0