Glad måndag!

Hej!

Har en hel del på min att-göra-lista idag:

- Ringa tryckeriet där vi ska trycka allt till amår och ställa ungefär tusen frågor
- Provtrycka en affisch på kansliet
- Investera i ett nytt kollegieblock
- Börja ny kurs
- Förbereda amårkatalogen för provtryck
- Tvätta sofföverdraget (som är mer grått än vitt)

Men jag tror ändå att jag börjar med att bädda sängen. Det brukar vara en bra start på dagen.
Har förresten börjat läsa Håkan Nessers senaste verk, Berättelse om herr Roos. På hundrasextionde sidan har den äntligen börjat bli lite spännande och jag har riktigt svårt att hålla mig ifrån den trots min digra att-göra-lista.

Återkommer ikväll med veckans reklamfilm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0