Artikelfrustration

GAAAAH! Blir tokig på artikelsökning! Jag hittar verkligen inte det jag vill läsa om. Jag hittade exempelvis en artikel, som till en början, verkar handla om precis det som jag letar efter. Det finns bara en hake med den - den handlar om sjukvård. Och sjukvård är inte det som jag ska skriva om. Jag ska skriva om flygindustrin. Förstår ni min frustration?



Håller på att svälla ris för att göra sushi. S är på kick down med styrelsen så jag ska ha hemmakväll helt själv. Äta sushi, knapra cashewnötter och titta på Let's Dance utan att S sitter bredvid och tycker att programmet är helt hemskt.

Innan dess behöver jag dock klara av lite skolarbete.

Kommentarer
Postat av: anna

oooh! sushi! vi måste ha en sushi kväll nån gång!:D jag har typ sushi abstinens :P haha

2009-01-30 @ 17:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0