Vissa dagar är bara ganska oförklarligt bra

Växjö är vitt, vitt, vitt och jag är glad, glad, glad. Dels för att biljettsläppet till föramår gick över förväntan. Vi sålde slut på precis alla biljetter och och hade till och med efterfrågan på fler. Bra jobbat hela amår-gruppen! Jag hittade även världens godaste köttfärssås i kylskåpet när jag kom hem helt utsvulten. Nu sitter jag och sneglar lite på min kurslitteratur och börjar inse att jag verkligen måste ta tag i tentaplugget nu. Har även en någorlunda oseriös redovisning att förbereda inför morgondagen.

Livet är rätt skönt idag!
Hoppas att ni har det fint!


Ps. Det har fällts ett stort och ruttet träd precis utanför mitt fönster och jag missade hela händelsen.
Surt, hade varit spännande. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0