Veckans reklamfilm: Player-Johans dubbeldate

Det här är verkligen inte okej. I förra Telia-reklamen var denna lillkille rågblond med fräknar på näsan, satt på en bilkudde i baksätet av en bil och sjöng med småpjkaktig stämma. Helt plötsligt har han förvandlats till en hormonstinn yngling med stundande tonårsfinnar och moppe-musche - som dessutom bestämt date med TVÅ (TVÅ!!!) tjejer på en och samma kväll. Han utgör verkligen inte en bra förebild för dagens ungdom (och nu lät jag verkligen som en liten moraltant men i sammanhanget kan jag ta på mig den rollen). Kom med något nytt snart, Telia! Vi (läs åtminstone jag) börjar tröttna på er familjesaga.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Uha, han växte upp fort. Men thess, det är ju reklam. de ska fånga tittare och dej har de fångat och tom blivit upprörd över. Har de inte på ett sett lyckats då???

2009-02-16 @ 21:47:02
Postat av: Becka

Näää jag tycker om de reklamerna. De är söta :)

2009-02-16 @ 22:16:46
Postat av: Jenny

Hejsan, nu är det ny dag och ny bild vill vi ha. 7 mappen och den 20 bilden.

2009-02-17 @ 08:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0