Semlor och ett klipp

Åt ni någon semla igår? Jag åt faktiskt bara en, trots att jag planerat att äta MINST två. Just därför tänker jag smälla i mig en idag med, trots att man officiellt inte bör förtära semlor idag. Om jag får bestämma så borde semlor serveras året runt. Basta! På tal om semlor så har jag faktiskt laddat ner alla Ture Sventon-avsnitt som gick som julkalender när jag var liten. Någon dag när jag har riktigt mycket tid över ska jag streckkolla på alla avsnitt.

Var förresten på ett väldigt spontant frisörbesök igår också så nu ser jag äntligen igen, så här ser jag ut nu:

Och mamma, om du undrar så är toppen ny och den är sååå himla skön att jag troligtvis kommer att bosätta mig i den.

Kommentarer
Postat av: Freddie

Snygg som alltid! Föreslår att vi startar en FB-grupp med gemensamma målet; FÖR servering av semlor året runt?

2009-02-25 @ 20:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0