Rock'n'roll all night long


Igår rockade amår09 loss på campus. Alla kan dock inte bli rockstjärnor och efter igår kväll kan jag verkligen konstatera att rockstjärnelivet inte är något för mig. Jag har ont i hela kroppen efter att ha headbangat, legat på en scen och krälat, dansat och hoppat. Vi hade galet kul igår, idag har jag dock ont lite överallt. Jag är så himla mycket bättre på andra saker än att vara rockstjärna. Som tur är är tatueringen av tusch. Mindre tur är att den färgade av sig på mitt underlakan. Mitt på det vita lakanet skymtar en dödskalle. Snyggt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, fan va snyggt. du var säkert en het rockstjärna. Har du bild på dej och de röda leatherpantsen??? :-P



du vet vad som gäller, BLEKMEDEL!!!!!!

2009-02-08 @ 20:55:57
Postat av: anna

jag såg andra rockstars, men inte dig.. Vart var du? :P

2009-02-09 @ 07:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0