NYHET!

Hej på er!

Jag kom på en kul grej som kommer att gå under arbetsnamnet "Dagens bild". Det fungerar ungefär som utmaningen till Elin, Emma och Rebecka men ni läsare får säga två nummer, det första numret står för den bildmapp jag ska ta bilden ur, den andra är numret på bilden. Om ni säger ett för högt nummer (jag har ju inte obegränsat med bilder) kommer jag att ta det nummer som ligger närmast. Den som först säger två nummer, en för mapp och en för bild, i kommentarsfältet bestämmer bilden. Publicerar premiärbilden senare idag och lovar att jag publicerar bilden hur hemsk och pinsam den än är. Och tro mig, jag har många pinsamma och fula bilder!

/ T

Kommentarer
Postat av: anna

Mapp 4 bild 7 ;)

2009-02-14 @ 12:11:23
Postat av: Emma

Kul Therése! Jag säger 48 :)

Väntar med spänning..!

Kram

2009-02-14 @ 12:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0