Ny vecka

Hej!
När jag drog upp rullgardinen i morse var hela campus precis sådär snöigt att det ser ut som någon pudrat florsocker på marken. Detta får mig osökt att börja längta efter semlor.

Jag hade klockan på ringning 07.30 i morse, kom dock inte upp förrän 08.00. Mitt mål var att börja plugga k. 09.00. Nu är klockan 09.44 och jag har inte börjat än. Har en massa saker som jag ska göra idag så från och med klockan 10.00 ska jag ta mig i morgonrockskragen (jag tänker nämligen har morgonrock och tofflor på fram till lunch).

Detta är vad jag ska roa mig med idag:
- Korrekturläsa vårt paper
- Läsa alldeles för många sidor i kurslitteraturen
- Läsa klart kurslitteraturen och verkligen försöka förstå vad den vill mig
- Börja göra en karta så att utställarna hittar till amår09
- Skriva ett par mail
- Börja skriva på marknadsföringstestamente
- Stryka


Hoppas att ni får en fin dag!
Kram / Therése



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0