New York-abstinens

Okej, jag erkänner ett visst beroende av New York-baserade TV-serier som innehåller mode, trender, kärlek och intriger. Varför kan inte Ugly Betty-avsnittet som jag laddat ner fungera? Allt förutom det är helt perfekt, jag sitter uppkrupen i soffan tillsammans med ett riktigt välkylt glas Coca Cola och en påse cashewnötter. Precis så kravlöst som jag tycker att jag förtjänar efter en hel dag med någorlunda framgångsrikt pluggande. Nu har jag laddat ner ett annat avsnitt. Håll tummarna för att det fungerar, jag börjar få NY-abstinens!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, det låter mysigt. vi kan dra till NY ihop. Jag har kompisar som bor där så vi får säkert sova hos dem. NY är härligt, tydligen så är det ca 20 grader i philly nu så... ska vi dra dit? kram

2009-02-14 @ 10:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0