Min söndag

Det är verkligen så himla härligt väder i Växjö. Jag har varit vid skolan och grundmålat tunnan tillsammans med Rebecca, Simon och David, det kommer att bli riktigt bra. Innan vi började måla konsulterade jag min far för att få veta om det över huvud taget är lämpligt att måla i bitande kyla. Han förmanade att det verkligen inte var speciellt bra. Men man ska ju inte altid göra som föräldrarna säger, så vi målade på i alla fall. Det får helt enkelt bära eller brista.

Nu ska jag stoppa in resterna från vår romantiska Alla hjärtans dags-middag (parmesan- och persiljefylld kycklingfilé med vitvinssås och rostade rotfrukter) och sedan bege mig på ett eftermiddagsmöte med amår09 på andra sidan campus och därefter ge mig in i dimman av marknadsstrategier igen.

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Pluggar J**LA stategier!!!!!!

2009-02-15 @ 14:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0