Min pojkvän är en sann romantiker

Vet ni!? Det är alla hjärtans dag och min pojkvän kallade mig alldeles nyss för "jävla pruttmongo". Hur romantiskt är inte det!? Förvisso skrattade jag så att tårarna rann i sammanhanget. S har ny mobil, en jättefin Sony Ericsson med jätteroliga spel i och vi håller på att slå varandras poängrekord. Jag råkade slå S rekord - och samtidigt ha halva spelet kvar att göra. Detta betydde att jag klådde hans rekord med råge. Just nu försöker han febrilt och frustrerat att slå mitt nya rekord medan jag, pruttmongot, sitter och pluggar.

Tjejer, vad kallar era pojkvänner er för. Killar, vad kallar ni era flickvänner för på alla hjärtans dag?

Kommentarer
Postat av: Becka

Råkade och råkade therese, det var väl av ren skicklighet?

Pruttmongo var ett fint namn :)

J. kallar mig för skrutt. Inte bara på alla hjärtansdag utan typ alla dagar. Ganska gulligt :)

2009-02-14 @ 16:41:32
URL: http://www.metrobloggen.se/frissan
Postat av: Anonym

haha, stackare therese. Tänk på att du fick iaf se din grabb på alla hjärtans dag och jag satt ensam och pluggade strategier. J kallas mig för älskligen och prinsessa, och det har hänt flera gånger. Pluttmongo har han inte sagt någon gång.. men det kanske kommer efter några år..??

2009-02-15 @ 14:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0