Min dag

Huuh! Nu har jag äntligen gjort allt jag ska göra med amår09 för idag. Pustade ut ordentligt efter att jag skickat in vår mässkataloge på tryck igår. I morse ringde de dock från tryckeriet och meddelade att vissa sidor i katalogen strulade. Med andra ord var det bara för mig att försöka lösa problemet. Och hur lätt är det egentligen att lösa ett problem när man inte riktigt vet vad felet är? Nu har jag i alla fall pysslat och trixat lite och hoppas på att det faktiskt fungerar nu. Väntar med spänning på att höra ifrån tryckeriet imorgon. Håll tummarna för mig!

Nu ska jag ta tag i vårt projektarbete. Skriva klart min del till empiri-avsnittet och därefter ta ett ordentligt grepp om kurslitteraturen. Mitt mål är att bli klar med boken denna vecka. Dags att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0