Kors i taket!

Vaknade av att solen smet in i springorna mellan väggen och rullgardinen. Det händer verkligen inte varje dag att man blir väckt av att solen skiner. Solen var dock bara på kortvarig visit, nu, några timmar senare är himlen ganska grå igen. Känner att jag verkligen börjar sakna solsken och den där lyckan som man faktiskt upplever när man ser solen.

Så här fint var det utanför mitt fönster när jag vaknade i morse.


Jag ägnar denna dag åt att plugga. Vi skriver projektarbete och just nu håller jag på att skriva om vikten för företag att känna till sin position på marknaden och vilka faktorer som påverkar detta. Riktigt intressant faktiskt.

Förresten! Har ni någon bra huskur mot rosslighet i halsen och hosta? Lyckas inte riktigt bli kvitt min strulande hals.

Kommentarer
Postat av: elin

då är vi två! Något som kännetecknar en ihärdig vinterförkylning a´la 2009. hoppas allt är bra och att studierna rullar på. Kram!

2009-02-01 @ 17:04:45
URL: http://elinaddict.blogg.se/
Postat av: Jenny

kan Jang =D det funkar kalas bra.

2009-02-01 @ 17:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0