Idag är det ok med ett högt semleintag

Dagens nyhet är tydligen att prinsessan Victoria och hennes Daniel har/ska förlovat sig. Grattis säger jag och tycker att det är toppen (om det nu stämmer)!

Jag beställde ett par skor från La Redoute förra veckan. Dessa landade på posten igår och med höga förväntningar hämtade jag ut dem. De är perfekta och priset passade min tunna studentplånbok perfekt. Skorna satt dock lite mindre perfekt eftersom de vad liiiite för stora och glappade. Ett par sulor hjälpte dock. Det är verkligen helt otroligt, klacken är c:a 10 cm och jag kan gå på dem utan problem!!

Det bästa med den här ganska vanliga tisdagen är dock att man får äta semlor. Bara för att det är extra tillåtet just idag tänker jag äta minst två. Hur många ska ni äta?

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

bläää.. ingen !!! du får min med.



Jag vill ha dagens bild med .. 20 mappen och 4 bilden

2009-02-24 @ 10:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0