Gillar kravlöshet

Hej!

Idag ska jag ha en kravlös dag och på lördag och söndag också. Och det ska bli sååå himlans skönt. Önskar dessvärre att jag hade ett badkar, vilket inte går att uppfylla. Märker av hur fruktansvärt otränad jag är då jag burit en massa tunga kartonger med amår-katalogen. Jag och Rebecca hjälptes åt att göra det i onsdags och mina armar värker fortfarande efter det. Ett varmt bad skulle verkligen passa bra för mina otränade spagetti-armar.

Nu tänker jag slänga mig lite kravlöst på soffan och bläddra i ett gammalt men klassiskt och skitbra nummer av ELLE Interiör. Vad har ni för er idag?

Kommentarer
Postat av: Mamma Birgitta

Skönt att höra att du kan koppla av lite.

Jag har ätit lunch med din syster, varit till Rosengrens skafferi och köpt två getostpajer,skall röja lite i huset när jag kommer hem. Ikväll blir det en skön stund framför TVn och Let´s dance.

Puss och kram!!

2009-02-20 @ 14:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0