En utmaning

Såg en grej som jag tyckte var roligt i en blogg för ett tag sedan. Jag vill därför utmana Rebecka, Emma och Elin att göra detta.
Utmaningen är att publicera den sjätte bilden i den sjätte bildmappen du har. Hur pinsamt det än är. Berätta sedan kort om bilden, var den är tagen, vilka som är på bilden osv.

Det här är min sjätte bild i min sjätte bilmapp:


Det är Elin och jag och "Griso" som Wivvi kallade grisen för (det är även Wivvis gris) och bilden är tagen hemma hos Wivvi. Vi skulle antagligen på disco och jag befarar att vi tyckte att vi var rätt snygga. Vill även betona att vi är MAX 15 år på bilden, troligtvis 14. Och den åldern berättigar nog att se ut sådär.

Elin, Emma och Becca - jag väntar med spänning!

Kommentarer
Postat av: elin

jag tror jag skäms ihjäl! Men vad roligt det var att se den där bilden - haha! Vi var ju såååå coola :D grisen är ju klockren!

2009-02-13 @ 16:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0