Det är lite mycket just nu...

Hej på er! Jag har mycket att göra och ber därför om ursäkt för den dåliga uppdateringen av bloggen. Alldeles strax ska jag möta upp Johanna för att fixa 250 st sittningshäften till amår-banketten. Sug på den! Tar med kaffe och bullar också så det blir nog ganska mysigt ändå :-)

Om jag har några minuter över senare ikväll utlovar jag en lite bättre uppdatering. Förresten, idag har jag bestämt att våren har kommit till Växjö. Därför hade jag en jacka med lite för korta ärmar. Det får man ha när det är c:a fem plusgrader.

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, stackars therése. Du fryser nog nu i din jacka. Såg du vad de snöade igår ;-) Men förhoppningsvis smälter det snart. Jag vill ha en bild. 29 mappen och 8 bilden.

Förresten, nu blir du snart gammal.. =)

kram

2009-02-28 @ 10:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0