Dagens bild

Dagens bild är tagen 2001 och föreställer min klass när vi slutade nian. Alla hade tjusiga hattar med en massa band som alla skrev hälsningar på. Vi hade björkar och jättestora skyltar på vagnen och åkte en massa varv i alla rondeller som fanns i Kumla. Och Kumla är en liten stad med extremt högt rondellantal. Jag sitter längst bak i ljusblå tröja och till vänster om mig sitter E och asgarvar (vad var det som var så roligt, E?).

Dagens bild är den nionde bilden i den femte mappen och önskad av Jenny. Vem bestämmer dagens bild imorgon?

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha, va söt du är i hatt Therése!!!



Det ser otroligt länge sedan ut. är du så gammal?? XD



2009-02-16 @ 11:26:08
Postat av: Emma

Ny dag och ny bild.. :) Jag säger 7 3.

Lycka till med tentaplugget!

Kramar

2009-02-16 @ 11:36:10
Postat av: Anonym

ja du, haha! Vetesjutton, var rätt glad hela den dagen - tror jag! Hehe men gud, att du har de där bilderna inlagda - alla mina sitter i ett fotoalbum i kvarntorp :P dags att scanna in en drös kanske!

Imorgon drar jag till skövde - hoppas du har det bra i växjö! Kram!

2009-02-16 @ 21:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0