Dagens bästa och dagens värsta


Jag börjar bli lite smått stressad och nervös över amår-katalogen. Helt plötsligt vill inte InDesign fungera, stänger av sig självt hela tiden och låser sig. Såna händelser vill man inte vara med om när man har mycket att göra. Varför strular datorer ALLTID när man behöver dem som mest?


Mitt upp i all stress och frustration över att InDesign strulade till sig satt jag och tittade på pennmuggen som jag köpte på BoConsept i Mijas. "Silence is gold but shouting is fun" står det på den. Jag fastnade direkt för citatet. S har kommit hem idag också. Det utklassar faktiskt citatet. Rena lakan har jag i sängen också.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, är det en mac du har eller. ?? menar du att de kan strula. hur har det gått till? har du inte klappat vera på kinden ?

2009-02-02 @ 15:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0