Dagens bästa och dagens värsta


Jag har skrattat så att jag gråtit idag. Vi har skrivit på vårt projektarbete idag och är nog så gott som klara. Emellanåt spårade vi dock ur i både gapflabb och tårar (på grund av att vi skrattade så mycket). Jag kan inte riktigt dra mig till minnes vad vi skrattade åt men roligt hade vi i alla fall. Under ett åttatimmars-pass i bibblan behöver man lite förlösande asgarv.


Att klä ut sig till rockstjärna är inte det lättaste. Har prövat lite passande kläder under kvällen men inte kommit fram till något bra. Jag kommer verkligen inte på vad jag ska ha på mig. Tips på en cool rockstjärne-outfit välkomnas varmt!


Nu ska jag ställa mig vid strykbrädan.
Kram / Therése

Kommentarer
Postat av: Becka

Sjävklart tog jag på mig uppgiften, ta en titt i min blogg för lite inspiration :)

2009-02-05 @ 22:40:43
URL: http://www.metrobloggen.se/frissan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0