MAD MEN

Nu luktar mitt nya, svarta underställ stekt kyckling. S och jag har varit ute på äventyr på snömåddiga vägar. Inhandlat en lampskärm och ekiperat mig inför vår kommande skidresa till de svenska fjällen. Jag är livrädd. Men nu kan jag i alla fall vara snygg och livrädd, vilket jag tycker verkar bra mycket roligare än att vara osnygg och livrädd. Jag har införskaffat ett underställ, en fleecejacka och ett par skidhandskar. Nu återstår bara en jacka, sen så är jag kittad från topp till tå.
Nu ska jag steka klart kycklingen. Sen ska jag krypa upp i soffan och titta på en TV-serie som jag troligtvis har alldeles för höga förväntningar på och äta upp den sista julknäcken. Mad Men nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0