HO, HO, HO,HOLLYWOODSNÖ

Jag sticker upp näsan från min logistikbok, mindmaps, sammanfattningar och formelsamlingar och säger hej! Det är så himlans fint ute att jag blir lycklig i hela kroppen. Det är sån där perfekt snö ut. Sån som man nästan bara ser på film. Och den lägger sig helt perfekt på hustak och trädgrenar. Den till och med faller från himlen snyggt.

För att jag ska få lite prestationsångest om jag inte gör allt jag borde idag har jag upprättat en att-göra-lista. Den är knallrosa och av rimlig längd:
- Plugga
- Plantera om murgrönan
- Skriva en packlista
- Tvätta sminkväskan
- Skriva en Ingen reklam, tack!-skylt
- Hämta curlingkängor på vinden

Kommentarer
Postat av: Lilla katt

hämta curlingkängorna på vinden?

vad är det som föresigår där nere...?



2009-12-17 @ 18:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0