NU ÄR JAG (NOG) REDO

Klockan 13.15 ska jag bege mig tillbaka till skolbänken. Med skräckblandad förtjusning. International marketing är onekligen en gnutta kittlande. Känner mig dock lite trög i starten. Inte så konstigt med tanke på att jag inte öppnat en bok på tre månader (bortsett från en hög kriminalromaner av svensk karaktär i pocketformat).

Började dagen med en liten joggingtur och frukosten nedan. Så jag borde åtminstone vara fysiskt förberedd. Och ikväll ska vi ha tjej-reunion på en bowlingbana. Okej, jag erkänner. Jag ser fram emot dagen. Som sjutton.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag måste säga att jag är grymt imponerad, inte kunde man tro att du frivilligt skulle ge dig ut och springa!!? Mycket duktigt! :)

Ses ikväll!

Kramar

2009-08-31 @ 15:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0