EN SNABBIS

Supersnabb sammanfattning av min senaste vecka: Offentlig upphandling, bokning av kundbesök, bilresor, "lite heldraget piggar ju upp", kundbesök, alldeles för tidiga mornar, spårspringande och KUL, KUL, KUL. Förmiddagen idag har nog varit mest givande hitintills. Och reklamfolk är riktigt sköna. Jag gillar't!

Nu ska jag pysa upp på tvåhjulingen och göra annonstest på några byggjobbare. Reklam är inte riktigt så glamouröst som jag förväntat mig. Men sjukt kul!

Och ja, viss Växjöabstinens har jag.

/T

Kommentarer
Postat av: Anonym

Växjö saknar säkert galna thess med!



välkommen tillbaka hit snart.. när kommer du ner med pärlan?

kram

2009-08-13 @ 23:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0