WHEN I WAS YOUNG

Jenny önskade dagens bild men den önskade bilden var inte så rolig. Därför började jag bläddra bland lite andra bilder och hittade en mapp som jag inte öppnat på väldigt, väldigt länge. Och ett bevis för att det är väldigt länge sedan är att bilderna är fotade med old school-metod. Kamera med film i. Och jag har framkallat dem själv i mörkrum. Det är också därför som det är estetisk tilltalande damm och skräp på bilderna:







Hur länge sen är det? Kom med en gissning! Det första korrekta svaret belönas med min rabbatcheck på 25 kr på ICA.

Kommentarer
Postat av: elin

jag chansar på första året i gymnasiet...? 01/02 men du ser så ung ut! fast iofs - det var ju i så fall 7-8 år sedan....fina bilder i alla fall :D

Kram!

2009-04-08 @ 16:29:39
URL: http://elinaddict.blogg.se/
Postat av: anna

Jag skulle också säga ettan i gymnasiet,men eftersom det redan är upptaget säger jag tvåan :P

2009-04-08 @ 21:30:03
Postat av: anna o

Jag skulle gissa på slutet av 9:an.

Ha en toppenhelg i köpenhamn med mycket danska påskkyllingar (tror att kylling är danska eller kanske är det ngt jag hittat på men iallfall låter de danskt)!

kramar

2009-04-09 @ 07:09:09
Postat av: Emma

Då gissar jag på i mitten av nian..

Glad Påsk och ha riktigt bra helg på den danska sidan!

Kramar

2009-04-09 @ 08:44:12
Postat av: Jenny

då säger jag hmm...slutet av nian!



ha de toppen. lev väl och slå inte ihjäl för många danskar bara för att du inte förstår vad de säger. De har fortfarande julgröten i halsen.

kram

2009-04-10 @ 21:39:11
Postat av: Jenny

Nå, therése. Vem vann checken nu då?

2009-04-15 @ 08:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0