VEM SLÄPPTE UT DEM?

Någon har släppt ut ett otaligt antal testosteronmonster i sjuttonårsåldern. Och jag tror att S och jag mötte dem alla när vi var inne i stan. Om de inte cyklar, har jeansen instoppade i Intersport-sockor och cyklar på en damcykel av äldre modell samtidigt som de har alldeles för mycket - och säkert dyrt - vax i håret och högljutt berättar om att de vill spränga affären där de köpt och lämnat in sin dator på reparation - troligtvis för att de ägnar sig åt dataspel, så möter man dem tillsammans med en hemmablonderat brud i blanka leggings samtidigt som de  lägger en riktigt, riktigt, stor spottloska mitt på trottoaren. Och tycker att det är häftigt. Jag blir så trött.


Kommentarer
Postat av: Emma

Kan inget annat än att hålla med, mycket tröttsamt!

2009-04-22 @ 20:51:51
Postat av: Jenny

Jag vet inte vem som släppte ut dem. kanske föräldrarna!! Annars har jag inte sett dessa människor än, fast å andra sidan har jag vart i min lägenhet. jag lovar att jag ska vara beredd när jag ska till stan i helgen!

2009-04-22 @ 22:11:30
Postat av: Jenny

Jag vet inte vem som släppte ut dem. kanske föräldrarna!! Annars har jag inte sett dessa människor än, fast å andra sidan har jag vart i min lägenhet. jag lovar att jag ska vara beredd när jag ska till stan i helgen!

2009-04-22 @ 22:11:50
Postat av: Jenny

jag skulle även vilja ha en bild!!! Mapp 16 och bild nummer 1

2009-04-22 @ 22:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0