IT'S SO ÖREBRO

Jag har varit hemma i Örebro en sväng, haft det omåttligt bra och träffat både min egen och S familj. Elin och jag var ute på Örebro-promenad ner till härliga naturens hus och hade glasspremiär med nya Magnum-glassen, vilken jag för övrigt kan rekommendera. Jag vill också rekommendera en tur ner till Naturens hus vid Oset i Örebro, Elin och jag hade det oförskämt bra mot en husvägg där i Lördags. Som vanligt har jag inte alls hunnit så mycket som jag hade velat under tiden vi var hemma. Tiden går alldeles fort. Tur att det snart är sommar och att vi får vara hemma i några månader.

Nu vill jag dela med mig av lite bilder från min hemstad som jag fotade under helgen. Det finns flera anledningar att gilla Örebro:





Kommentarer
Postat av: elin

ja det var riktigt härligt! :D hoppas på lika härligt väder nästa gång vi ses - dvs i växjö v 17! Tror jag stannar till under eftermiddagen/kvällen innan jag åker hemåt. Blir ev. att jag åker bil från karlskrona o tar tåget hem från växjö. Ska bli kul i alla fall! Sköt om dig! kramar

2009-04-06 @ 21:01:04
URL: http://elinaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0