DAGENS BILD: TONÅRING OCH VITKALKADE HUS

Emma har önskat en bild. Det blev denna. Jag är femton år med finnar i pannan och semestrar med mamma på Rhodos. Vår grekiska guide försökte para ihop mig med sin grekisk-svenska, pianospelande son. Jag var livrädd och vägrade. Tur var nog det. För ett par år sedan hade jag en grekisk-amerikansk kund på jobbet som undrade om jag varit i Grekland. Jag berättade för henne att jag varit på Rhodos. Det hade hon också varit - och blivit på smällen. Denna bild illustrerar troligtvis både första och sista gången jag besöker Rhodos.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahahahah, va rolig du ser ut.. herrejisses ;-) jag har också vart på rhodos. pappa blev erbjuden 7 får för mig... =S tur nog så tyckte han att jag var värd mera..hahaa. kram



Jga vill också ha en bild .. bildmapp 37 och bild 10

2009-04-06 @ 21:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0