Picknick

Det är nästan läskigt hur fort sommaren gått. All tid har bara försvunnit och jag har långt ifrån hunnit med allt jag velat göra under sommaren. Jag har verkligen längtat efter en picknick. Igår blev det äntligen av! Vädret var precis sådär picknick-perfekt. Vi bredde ut våra filtar i gröngräset på slottsängen och plockade upp kakor, muffins, kaffe och saft och satt och pratade och skvallrade i ett par timmar, precis sådär som bara tjejer kan. Vi hade jättemysigt och så där det så himlans mysigt att träffa alla igen. Det här var också ett ypperligt tillfälle att inviga kameran i min nya mobiltelefon. Jag åkte upp på stan igår förmiddag och kom hem med ett nytecknat abbonemang och en rosa- och guldfärgad Sony Ericsson-mobil - SUPERLÄCKER!


Alla godsaker. Jag bidrog med den s.k Ludde-kakan på det svarta fatet.


Mina härliga vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0