Livet är ett helvete

Sitter och river mitt hår över några uppgifter i nationalekonomi. Det går bara inte. Men skam den som ger sig. Jag förstår inte speciellt mycket av saker och ting när siffror och diagram blandas in i olika sammanhang. Jag förstår ännu mindre när siffror och diagram blandas hej vilt, vilket de gör i nationalekonomi. Mina lärare, Lars, har helt rätt då han påstår att "livet är ett helvete". Det är precis så det känns just nu.

Jag har förresten gjort lite nytta: suttit på amår-kontoret och begärt in offerter och försökt få namnbrickor sponsrade. Har också lagt ut lite kläder på tradera, får se om det går att sälja.

Ska återgå till mina uppgifter och se om jag lyckas rita ut utbudskurvan på rätt ställe. Livet är ett helvete. Åtminstone för stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0