Kaffeexplosion

Känner mig mycket piggare nu än vad jag gjorde igår. Har dock ingen direkt matlust men ska försöka att äta lite rostade smörgåsar med marmelad, kroppen vill liksom ha mat men huvudet har inte riktigt förstått det. Jag ska bänka mig med mina smörgåsar och titta på några Sex and the city-avsnitt.

Jag har faktiskt gjort lite nytt idag också. Jag har lagt upp en liten hemsida till amår.

Måste visa vad som hände i fredags när S och jag skulle dricka kaffe:

 

Glaset som S skulle dricka ur gick mitt itu när han hällde i kaffet och hela köksbänken, golvet och väggen dränktes i kaffe. Inget ont som inte för något gott med sig - vi fick ju anledning att torka golvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0