Jag ska ta mig i den berömda kragen

Hej!

Jag drar mig verkligen för att öppna boken. Den är tung, den är på engelska, disken har bildat ett litet berg på diskbänken, tidningar och diverse pojkvänsrelatede teknik-kataloger har bildat ett litet berg på soffbordet och jag fryser. Jag inser att detta är skäl för att inte öppna boken, dock inte skäl nog. Det berömda uttrycket "att ta sig i kragen" kommer väl till pass. Det är nämligen precis vad jag ska göra nu.



Förresten! Nöjd och glad är jag. Jag har precis klippt sönder mitt gamla, utslitna Visa-kort, satt min signatur på ett nytt och stoppat ner det i plånkan. Grönt, snyggt och förhoppningsvis fungerande är det, tack SEB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0