I'm ready!

Okej, nu har jag putsat dataskärmen och gjort mig redo för dagens bravader. Jag ska göra en affisch till Ekonomhelgen, göra en logotyp och ett litet informationsblad som vi i PR-gruppen ska dela ut på Sivans mingelkväll och så ska jag läsa igenom och skriva anteckningar till kapitel tre och fyra i nationalekonomiboken. Och OM (med stark betoning på OM) jag hinner och om någon annan hinner skulle jag vilja spela tennis. Och icke att förglömma, jag har bokat tvättid mellan 17:00 och 19:30.

Bäst att sätta igång!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men Tess! Du och jag måste ju spela tennis tillsammans nångång!



Och anledningen till att jag hållt min blogg hemlig är för att jag inte har uppdaterat den så ofta o sen är den inte lika bra som din ;)

2008-09-15 @ 16:49:44
URL: http://emmsilooo.blogg.se/
Postat av: Jenny

vi har spelat tennis !!!!!! yejjj.. vi var ju jätteduktiga :D

2008-09-17 @ 15:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0