Igår och idag

Gårdagen började med sol och slutade med sol. Däremellan kom ett rejält skyfall. Såklart precis när jag var ute. Hann precis in i skolan innan störtskuren började. Det jag skulle uträtta i skolan tog dock inte speciellt lång tid. Sprang mellan K- och M-huset. Väl framme vid M-huset konstaterade jag att det är en himla tur att jag pluggar marknadsföring, en löparkarriär hade inte passat mig. När jag väl var hemma såg jag nog mest ut som en dränkt katt. Vad har jag lärt mig av detta? Jo, ta alltid med ett paraply när du går utanför dörren i Växjö. Den vackraste av höstdagar kan lätt förvandlas till den regnigaste.

Idag står föreläsning på programmet. Närmare bestämt om conduct-structure-preformance-paradigmet. Vad det nu är vet jag förhoppningsvis bättre i eftermiddag. Ska dock förkovra mig lite i ämnet nu innan föreläsningen börjar.

I eftermiddag ska marknadsföring för amår09 planeras. Förhoppningsvis når vi ett kreativt klimax och kommer på en massa bra idéer :)

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0