En produktiv förmiddag, en produktiv eftermiddag väntar

Hann både diska och bädda sängen innan jag kilade iväg på tretimmarsföreläsningen i nationalekonomi. Känns alltid skönt att komma hem till en lägenhet som ser någorlunda städad ut. Städa är för övrigt precis vad jag ska göra nu. Skura toaletten och handfatet, damma och dammsuga. Sent ikväll kommer Ludde och Madde hit, ska bli så himla kul att träffa dom. Vi har varit och köpt en luftmadrass i storlek extra large med "flossad" yta. Dom kommer att få sova som kungligheter.

Har haft ett snabbis-möte med Emma angående mingelkvällen på Sivans där vi ska rekrytera nya, fräscha medlemmar till PR-gruppen. Efter städningen ska jag försöka att knåpa ihop något logotyp-aktigt till PR-gruppen.

Därefter ska jag börja skölja ris, koka ris och skiva grönsaker och lax till vår sushi-middag. Vet inte riktigt hur jag ska hinna allt. Borde nog sätta igång nu...

Lovar att visa resultatet av sushin senare!

Kommentarer
Postat av: Emma

ooo, fick jag vara med i din blogg! Lyx :D

2008-09-12 @ 22:07:14
URL: http://emmsilooo.blogg.se/
Postat av: Jenny

hejsan!



tack för dagens trevliga bemötande i affären. A++ helt klart. allt passa perfekt. ;-) ja vill se sushin! lär mig äta detta någon gång.

2008-09-13 @ 18:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0