Utfrågning

1. Vad heter du? Therése Malmqvist.
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Fortfarande Therése (jag är nöjd, förutom att det rimmar på fes, hur tänkte ni där, mamma och pappa?)
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jennifer
4. Vilket stjärntecken är du? Fisk
5. Vilken årgång är du? -85
6. Vart bor du? Smålandsskogen
7. Bott utomlands? Se ovan (det är åtminstone exotiskt!)
8. Flyttat antal gånger? Två
9. Vart skulle du vilja bo? Södra sidan av Oskarsparken
10. Vilken skolklass? Marknadsföringsprogrammet, andra året
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Lycklig, rik och välbevarad

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
 174 cm
2. Hur mycket väger du? 40+2x kg
3. Hårfärg och frisyr? Blond med lugg
4. Ögonfärg? Blå
5. Mest nöjd med? Min längd
6. Minst nöjd med? Mina fötter börjar anta en konstig form....
7. Skostorlek? 38
8. Glasögon? Solglasögon
9. Har du några piercingar/tatueringar? Nix pix

FAVORITER
1. Filmer? Catch me if you can, Chocolat och Alfie
2. Låtar? Gärna med The Ark eller Robbie Williams
3. Årstider? Jag är diplomatisk: alla årstider har sin charm
4. Mat/dryck? Sushi/Coca Cola
5. Djur? Ja tack. Gärna en hårig, fyrbent sak som kan skälla.
6. Färg? Färgmässigt har jag en grå period
7. Parfym? Lite olika men min favvo är Boss Woman
8. Tv-program? Såld på Idol, Ugly Betty och Men in trees
9. Ämne i skolan? Marknadsföringsämnen
10. Sysselsättning? Student

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Jeansjacka
2. Vad använder du just nu för skor? Jag använder flera olika, beror på humör och väder
3. Favoritfärg på kläder? Beror på humör och väder
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Morgonrock
6. Favoritaffärer? Zara och H&M
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Student
8. Favoritmärke? Boomerang
9. Vad har du för byxstorlek? 27
10. Vad har du för tröjstorlek? 36

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
 Sven
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Ludd
b) Jobbväska just nu? Kalender och ludd
c) Handväska eller liknande just nu? Se ovan
3. Vad är du beroende av? Dunsockor
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Apotekets ACO
6. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ateist
7. Vad köpte du senast? Bensin 
8. Har du nåt husdjur? Dammråttor
9. Var bor du? Hemma

Huuuuh! Äntligen slut på frågor. Detta påminner mig om alla "Mina vänner"-böcker man hade när man var liten. Tyckte att dom var jätteroliga då. Just nu är jag himlans trött så jag vet inte riktigt om det är så kul längre. Tror dock att det kan vara riktigt kul att gå tillbaka om några år och se vad jag skrivit.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0