Torsdags-tenta och hemresa

På torsdag ska jag ut ur dimman* - äntligen! Nu har jag, i snart två veckor, slitit med diagram och beräkningar och på torsdag morgon/förmiddag ska jag äntligen skriva tentan. Jag är dock inte överdrivet hoppfull. Tentan kräver troligtvis vissa matematiska kunskaper och mina matematiska kunskaper är obefintliga. Oavsett hur det går på tentan ska det bli himlans skönt att komma hem till Örebro en sväng. Har packat ner lite böcker i en väska men kommer att öppna dom så lite som möjligt.

S har förhört mig på mina anteckningar i över en timme nu, vilket förhoppningsvis hjälpt mig lite på traven. Nu ska jag gå och lägga mig och förhoppningsvis bearbeta allt. Till råga på allt har jag lite sådär tenta-ont-i-magen.

Känner dock för något kreativt för att slappna av en stund. Ska se om jag hittar på något....

*Dimman, aka Campus Växjö.

Kommentarer
Postat av: Freddan

Det måste ju betyda att vi kan ses!

2008-10-28 @ 22:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0