Tårtkalas

För första gången i mitt liv har jag varit med och presenterat en budget. En angenäm men inte överdrivet häpnadsväckade upplevelse. Alldeles strax ska jag bege mig till Slottsstallarna för att möta upp ett gäng glada "modellkollegor", det vill säga resten av gänget som var med och gick modevisning i våras. Vi ska smaska smörgåstårta och titta på filmen från modevisningen som en av killarna har klippt ihop. Jag se fram emot en trevlig kväll.

Klockan åtta var jag, J och E i bibblan för att under några timmar skriva på vårt projektarbete. Därefter tillbringade vi tre timmar i en föreläsningssal. Efter den här dagen är allt mycket tydligare - eller otydligare - nationalekonomi är precis som en snårig djungel. Jag förstår att vår lärare, Lars, tycker att livet är ett helvete, han lever ju på nationalekonomi.

Mot smörgåstårtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0