Nu har jag ställt böckerna på hyllan

Nu har jag äntligen slagit ihop böcker och kollegieblock. Nu får det bära eller brista. Ögonen svider och jag känner mig helt matt efter intensivt pluggande. Om några minuter tänker jag åtminstone resa mig från stolen som jag suttit på konstant i tre timmar nu. Jag ska hämta mitt täcke och min kudde, ta fram lite frukt och sitta i soffan och mysa och koppla av med ett par Sex and the city-avsnitt.

Förresten så är det riktigt trevligt väder här idag. Solen skiner men det är rysligt kallt (speciellt om man går ut barfota på balkongen för att ta en bild på det vackra vädret).


Förresten så har jag ju något mer att se fram emot imorgon. Alltså, något mer än att jag åker hem till Örebro. Jag kommer nämligen att kunna börja använda min nya mobil (som jag införskaffade för två månader sedan). Äntligen har mitt gamla abonnemang gått ut så att jag kan börja använda den rosa och guldfärgade lilla läckra saken :-)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Välkommen hem!

Men vi bor i KUMLA!!

2008-10-30 @ 10:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0