Jag gick hem med en utbytesstudent

Jag hade så himla kul igår! Tack Rebecka! Jag är inte vidare värst på poker, så jag vann såklart inte. Vann gjorde Anna O, som fick signera och kyssa, den för kvällen instiftade bucklan - en tom vinflaska som vi "pimpade" med ny etikett. Tanken är att den ska fungera som vandringspokal och signeras av den som vinner när vi ordnar någon typ av spelkväll tillsammans. Rebecka hade köpt priser så alla som var med och spelade fick varsitt. För att göra det hela lite roligare hade hon skrivit små kluriga ledtrådar på lappar. Alla fick dra och mina vinster blev "Höst" och "Mjölkko". Självklar förstår ni att det jag fick var en centrerrulle med smak av "Fynky pear" och en påse AKO-kolor. Som sagt: kluriga ledtrådar var det :-) Senare under kvällen bytte jag AKO-kolorna mot en "utbytesstudent", närmare bestämt en Mexikan. Nu låter detta väldigt konstigt, i själva verket var "Mexikanen" en påse rischips av mexikans toutch.

 

Nu väntar offertinsamling från tyckerier till allt som vi ska göra till amår09 samt projektarbete på eftermiddagen. Vi ska undersöka bensinmarknaden i vårt projekt, tror det kan bli riktigt spännande. Visste ni att det råder oligopol på bensinmarknaden?

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: anna

Pimp our vandringpokal ;)

2008-10-02 @ 13:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0