Incitament är viktigt

Dagens incitament är ett Ugly Betty-avsnitt. MEN jag får inte se det förrän tidigast klockan 17:00 och efter att jag känner att jag faktiskt lärt mig något viktigt inför tentan. Detta betyder att jag febrilt håller på att nöta formler och memorera kostnadskurvor. Än så länge har jag inte gjort mig förtjänt av incitamentet. Inte nog med att jag inte förstår nationalekonomin - jag fryser som ett djur också. Därför håller jag på att värma en vetekudde och koka vatten för att dricka te. Te med smak av advent (hur det nu smakar!?). Jag har ju lite smått börjat att längta till julen så jag tjuvstartar lite samtidigt som jag river mitt hår över diagram och ekvationer.

Ps. Advente-te luktar åtminstone advent. Ds.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan du!



det var ett trevligt incitament, blev det något av det? ja tycker om allt som inte har med nationalekonomi att göra tror jag. :-)

2008-10-28 @ 07:20:08
Postat av: Jenny

Glömde fråga en sak vår kära therese. vart har den elektroniska persiennen tagit vägen ??

2008-10-28 @ 07:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0