Idag maratonpluggar jag.

Hej på er!

Jag är fullt sysselsatt med att förbereda mig mentalt för en dag i biblioteket. Jag jobbade igår och har därför en hel del plugg att ta igen. Det gick riktigt bra att jobba igår, det fanns saker att göra hela tiden och alla kunder var på riktigt bra humör. 

Finsittningen i fredags var av hög klass. Tror att jag satt med ett konstant leende på läpparna. Underbar toastning av två stiliga herrar, välklädda och snygga studenter och spex av blandad kvalitet. Sammantaget en perfekt och trevlig kväll. Ett minus var dock det faktum att jag gick i högklackat. Trots att det är fruktansvärt snyggt är detta inget jag brukar göra till vardags och dras därför med värk i både tår och ben. Högklackat måste vara Guds straff till kvinnan. S och jag fotades på röda mattan vid entrén till M-huset där sittningen gick av stapeln. Vet dock inte riktigt vart de bilderna tog vägen men lovar att visa så fort jag fått tag i dom. Jag tror nämligen att vi var oförskämt snygga...

Mot biblioteket!


Kommentarer
Postat av: Karin

Bilden finns på Växjöpuls :) Kramar Karin

2008-10-13 @ 08:08:46
URL: http://vitmagnolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0