Hem- och jullängtan

Jag börjar lite smått att längta efter julen. Jag vill julpynta, baka pepparkakor och lussekatter, känna doften av glögg och tända stjärnor och adventsljusstakar. Och så börjar jag att längta riktigt mycket hem till Örebro. Så nu har jag bestämt mig för att ta pärlan och bege mig till min hemstad direkt efter tentan den 30 oktober, vilket bara är om 13 dagar. Jag hittade dessa bilder och började längta ännu mer. Tror att de är tagna någon gång under slutet av 2006 eller början av 2007. Örebro är riktigt, riktigt fint och ibland riktigt, riktigt underskattat. Kan ni förstå att jag längtar?


Utsikten från vår balkong i Oskarsparken.

Hamnbron.


Den vackra kanslibron, Centralpalatset och Svartån.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh kommer du hem!?!?! Vi flyttar den helgen :D välkommen på en visit under helgen, lr iaf en liten snabb promenad inne i örebro :D Jättefina bilder!

2008-10-17 @ 17:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0