Veckans reklamfilm: Lena Endre för SPP

För mig känns pensionen otroligt långt borta men om livet ska fortsätta i en sån rasande takt som jag har uppe just nu borde jag nog börja tänka på pensionen redan imorgon bitti. Lene Endre är ju en enastående förmåga, hon är trovärdig och har en så grymt bra och övertygande ton i rösten. Reklamen är otroligt snyggt gjord och tilltalar även mig, trots att jag kanske inte tillhör den primära målgruppen. Men vad är egentligen reklamen för? Jag visste att Lene Endre var huvudpersonen och att hon patar om pension och om vad man ska göra när man blir gammal men jag hade verkligen ingen aning om vilket företag som stod bakom budskapet. Synd att företaget inte blir mer framhävt, i en i övrigt riktigt lyckad reklamsnutt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller helt med! Reklamen är superbra gjord när hon pratar i reklamen ibland och ljudet bara spelas upp ibland. Snyggt!



Och jag reagerade också på det, att företaget inte kommer fram. Knasigt.

2008-11-24 @ 23:26:55
URL: http://emmsilooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0