Penntrollseffekten

Jag har fått vissa klagomål på att jag skriver för lite. Det finns dock en anledning till detta: Jag har lite för mycket att göra och prioriterar skola och andra uppdrag (t ex amår) framför bloggen. Tråkigt nog, för jag gillar ju att skriva här.

Efter ett kort men intensivt amår-möte tillsammans med Simon och Rebecca har jag hunnit läsa artiklar, äta lunch, se ett Ugly Betty-avsnitt (dock i samband med lunchen) och skrivit på projektarbetet tillsammans med min grupp.

Nu har jag haft några minuters nedvarvning men ska alldeles strax sätta fart med att plugga igen. Just nu tror jag verkligen att jag kan personifiera uttrycket ingen rast och ingen ro. Trots att det är helg har jag knappt hunnit koppla av ett dugg. Tur att Rebecka bjöd in till tjejkväll så att jag kunde lämna mitt skrivbord för en stund. Vi pimplade vin, åt smågodis, popcorn och morötter med dipp. Och inte minst så vilade vi ögonen på hunken Jude Law i filmen Alfie. Tack för en trevlig kväll!

Om ni vill veta hur jag ser ut med penntrollsfrisyr är ni välkomna över. Jag fick för mig att jag skulle krusa håret med krustång (dock med lite större krusningar än det klassiska 80-/90-talskruset). Resultatet är volym, volym och åter volym. Den så kallade penntrollseffekten. Mitt hår har aldrig varit så uppsatt som idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0